söndag 17 maj 2009

Bloggande -_-

Hej hallåjsan!


Idag tänkte jag ta tillfället i akt att prata om bloggande, vad är egentligen bloggande? vad ska man skriva i en blogg? Jag märker att dom flesta personerna som ''bloggar'' använder den som en dagbok, det kan man väl göra? Jag gör det, men bloggande är ju egentligen en annan sak, så som jag har förståt det så ska det vara som ett forum där man diskuterar olika saker, fast i en blogg är det en persons enskilda åsikt man läser om. Nej jag tycker att man gör som man vill egentligen, jag använder ju min egen blogg som både dagbok och försöker diskutera lite olika saker då o då. Ja jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera min blogg, men nu är det faktiskt så att jag har hållit på och flyttat till en ny lägenhet och har väntat på internet som jag har nu :D Eskilstuna stadsnät, vad säger ni om det? ;) 100/mbit lina inte så tokigt.

Helgen då, fredags kväll var det hemma mys med Amanda o lilla Felicia, mycket trevligt.

Igår (lördag) var det hårdrocks fest för hela slanten, Vulture hade en liten eller ganska stor fest som det var på Majas bakom Berglunds åkeri där ja jobbar. Det var hur grymt som helst, tänk er själva,

  • Hårdrocks musik
  • Massa öl
  • Massa roligt folk
  • Alex var onykter :D
Idag kommer pappa och lillasyster förbi o käkar lite mat vid 15 tiden. Väldigt fint väder så vi sitter nog på våran fina uteplats o käkar :D Ikväll är det innebandy som vanligt, Bara att dra på sig målvakts grejerna och mota bollar, Jag är fan bäst i målet!

Snart ny arbetsvecka också, får väl se hur det går den här veckan, vi har ju haft ett väldigt tryck ett tag nu med godset, mycket övertid och mycket stress. Får hoppas det lungar ner sig.

Ta hand om er alla nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar