tisdag 13 april 2010

Ännu en ny dag!

Hallå alla läsare!

Sitter här på morgonkvisten och dricker lite kaffe o glor runt på the world wide web. Jag kommer ihåg när man var lite mindre eller yngre kanske man ska säga, jag fick en dator när jag var 13 år, tyckte det var hur grymt som helst med en egen data, det enda ja kunde göra med den var att spela patiens eller wolfenstein som då fanns endast i DOS. Internet?! det fanns ju inte ens på världskartan då, men idag då har varenda person och liten unge en egen dator och blogg, Facebook m.m
Är det inte konstigt hur det funkar, jag satt vid datan när jag var 13 år max och då menar ja MAX 30 min per vecka för fan?! idag bor ju varenda kotte framför datan, vad hände med alla lekar utomhus? Bollkul,kurragömma,fotbollsmatcher med 40 pers.
Det är vad jag minns av min ungdom, tycker alla ska försöka gå ut mer och uppskatta naturen medans den finns kvar. Det var allt för mig tack o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar