onsdag 14 april 2010

Onsdagen den 14 April

Hejsan hejsan!

Dagen började inte bra idag.. Lilla tjejen låg o hostade hela natten och har nu feber och hostar jättemycket :( inte kul med småbarn som blir sjuka, man känner sig så hjälplös. Men nu vilar hon iaf, fick i henne lite mat så det är bra.
Nu till nåt annat roligt, på LÖRDAG ska ja till Södertälje för att gå på ett syrian bröllop, 550 personer är bjudna, haha ja jag vet det låter lite galet, men kommer nog bli hur kul som helst! Det är min förra jobbarkompis Jim Arosi som gifter sig, ska bli kul iaf.
Sista veckan nu innan jag börjar jobba, känns lite sådär, det har varit ganska underbart o vara hemma med Felicia nu, har ju iofs vart hemma sen 5 Februari. Det blir nog bra o komma igång igen!
Med tanke på att det är sista veckan hemma för mig är det också sista veckan för Felicias inskolning också, det har faktiskt gått jättebra, hon leker, äter och sover jättebra på dagiset så det känns bra, behöver man inte oroa sig när man kommer lämna henne där hela dagar nästa vecka.

Det var allt för mig, tack o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar