onsdag 21 april 2010

Va i h-lvete!!!:@

Vaknar upp nu denna tråkiga Torsdag och kollar ut? va i h-lvete! massa snö o ännu mera håller på o kommer ner från himlen? Vad e grejen med det, detta är ju min första jobbvecka efter pappa ledigheten, var ju jättefint väder måndag och tisdags, gled runt i lastbilen med solbrillorna på o fönsterrutan nere =) idag blir fan långkalsonger o mössa!

Sålde min Iphone kopia igår, bra gjort känner jag! Ja jag hade en Iphone kopia, köpte den på Tradera för ett tag sen, men den funkade tydligen inte med 3, det var ju bra att jag kollade upp det innan ja la ett högt bud på den... Men men nu är den såld iaf, skönt!

Felicias första vecka på dagis nu också, eller inte första veckan, har ju skolat in henne 2 veckor innan, men det är första veckan då hon går på schema, det verkar gå bra enligt personalen på dagis, det enda som känns både tråkigt o bra är ju att det blir inge mer övertids jobba för mig nu, Amanda börjar 4-5 varje dag, och jag slutar halv 5, så det är bara jobba 8 timmar sen cykla till dagis o hämta lillan, som sagt! både skönt o tråkigt, ibland kan man ju vara sugen på en liten extra resa inom jobbet men det går ju inte nu, så kan det gå när inte haspen e på! eller i detta fall, gummit! mohahaha, ångrar mig inte en sekund faktiskt, Felicia är det bästa som hänt mig, finns inget mer underbart i mitt liv än Felicia. Och så är det!

Tack o hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar